Unobvious
Unobvious

Unobvious

Creatief concept

Unobvious ontwikkelt en ontwerpt creatieve concepten. Van eye popping prints tot eigenzinnige merkidentiteit. Van uniek product tot samengestelde collectie. Van winkelconcept tot expositie. Dit doen we in eigen beheer en in opdracht.

Op de begane grond van onze studio in De Hallen Amsterdam kun je onze concepten met eigen ogen bekijken. Nu: MiniMarket, een pop-up winkelconcept van Unobvious en Edwin Pelser. Hier shop je zoals je bij de buurtsuper doet. Maar dan in een winkel vol designproducten van jonge Nederlandse en Scandinavische ontwerpers. Unobvious verzorgde hiervoor de inrichting en de visuele identiteit, terwijl Edwin Pelser het assortiment voor zijn rekening nam. De MiniMarket is tot eind 2015 te zien.

Unobvious is een collectief van Suzan Krabben (concept/collectie/trends/product ontwikkeling), Mark van Hooff (grafisch ontwerper/art director) en René Vlemmix (strateeg/denker/organisator).

www.unobvious.nl
www.facebook.com/unobvious

Andere gebruikers